Veelgestelde vragen over ... producten bestellen

Alle orders die u plaatst bij HartingBank, zowel via de online bestelomgeving van Mijn HartingBank als via e-mail, telefonisch of op een andere manier, worden geregistreerd op Mijn HartingBank. U vindt het uitgebreide overzicht met orders bij Mijn orders.

Dit kunt u doen in de bestelomgeving van Mijn HartingBank. Via het hoofdmenu Kopen selecteert u eerst de hulpmiddelen waarvoor u een offerte wilt. Deze producten plaatst u in uw winkelwagen. In de winkelwagen vindt u onderaan de button om de offerte aan te vragen. Uw offerteaanvraag wordt in behandeling genomen en geregistreerd in uw persoonlijke portal bij Mijn offertes. Hier kunt u direct de details en status van de offerte inzien. Ook offertes die u op een andere manier aanvraagt bij HartingBank, bijvoorbeeld telefonisch, worden geregistreerd in de portal bij Mijn offertes.
Een spoedlevering vraagt u telefonisch aan bij uw vestiging.

Werkdagen (maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur)
  • Den Haag: 088 - 654 08 30
  • Deventer: 088 - 102 02 26 
  • Drachten: 088 - 848 00 08
  • Helmond: 088 - 654 08 60
  • Purmerend: 088 - 654 08 55
  • Utrecht: 088 - 654 08 42
Weekend en feestdagen
  • Den Haag: 088 - 654 08 30 (u wordt automatisch doorgeschakeld)
  • Drachten: 088 - 848 00 08 (u wordt automatisch doorgeschakeld)
  • Utrecht: 06 - 50 51 41 58
U ziet de bruto prijzen volgens de afspraken uit uw contract met HartingBank. Eventuele kortingen worden verwerkt in uw winkelwagen.
De bestellimieten van uw orders zijn ingesteld bij uw persoonlijke account. De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan de bestellimieten aanpassen. Ook kan de administrator de personen die de orders moeten goedkeuren (de autorisators) wijzigen. In uw account kunnen meerdere bestellimieten, voor oplopende bedragen, worden ingesteld. Het bestellimiet geldt per order.
Elk product in de bestelomgeving is voorzien van een artikelnummer. Het artikelnummer ziet u in de productoverzichten bij elk product en op de productpagina. Met het zoekveld bovenaan de website vindt u een product op artikelnummer, artikelnaam of trefwoord.
Alle producten die in de winkelwagen zijn geplaatst, worden bewaard totdat u de order hebt verstuurd. Artikelen blijven ook in uw winkelwagen na afsluiting van de internetsessie.
In de winkelwagen vindt u bij elk product dat hierin is geplaatst, de link ‘Verwijderen’. Klik hierop en het product wordt uit de winkelwagen verwijderd. In de winkelwagen kunt u ook nog de aantallen van het te bestellen artikel aanpassen met behulp van het plus- en minteken.
Op Mijn HartingBank kunt u een wensenlijst maken. Het werkt als volgt: de producten van uw keuze plaatst u eerst in uw winkelwagen. Onderaan de pagina Winkelwagen ziet u de optie ‘Toevoegen aan wensenlijst’. Klik hierop en alle producten van de order worden op de wensenlijst gezet en bewaard. De wensenlijst met daarin alle favoriete producten vindt u terug in het menu rechtsboven. Op de pagina 'Wensenlijst' kunt u elk product toevoegen aan uw winkelwagen en zo bestellen.
U betaalt bij HartingBank op rekening. Ongeacht of u orders en serviceaanvragen telefonisch, per e-mail of online via Mijn HartingBank aan ons doorgeeft. Een overzicht van alle facturen van de orders en aangevraagde services vindt u op Mijn HartingBank in het menu rechtsboven bij Mijn facturen. Ook ontvangt u per e-mail een factuur van elke geplaatste order.

Als portalgebruiker kunt u de locaties, afdelingen en adressen die vermeld staan bij uw account, orders en serviceaanvragen niet zelf wijzigen. De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan de juiste locaties en afdelingen toevoegen aan uw persoonlijke account. Ontbreekt een locatie of afdeling? Neemt u dan contact op met de administrator.

Alle locaties en adressen staan geregistreerd bij HartingBank. Een locatie laten wijzigen of verwijderen kan de administrator als volgt doorgeven aan HartingBank:

  • Ga naar de pagina Mijn account.

  • Klik op het tabblad 'Toegewezen locaties'.

  • Ga naar de locatie die moet wijzigen of verwijderd moet worden en klik op de link 'Wijzig'.

  • Het formulier 'Locatiewijzigingsverzoek' verschijnt.

  • Voor het wijzigen van de locatie vult u hier de nieuwe adresgegevens in. Klik daarna op de button 'Wijzig locatie' om het verzoek te versturen.

  • Voor het verwijderen van de locatie laat u de adresgegevens staan en klikt u op de button 'Verwijder locatie'.

Uw verzoek wordt daarna online verstuurd naar HartingBank. De wijzigingen voeren wij z.s.m. door, waarna de actuele locatiegegevens vermeld worden in alle accounts van uw organisatie.

Dat kan in de webshop van Medipoint: https://www.medipoint.nl.

Medipoint is de grootste aanbieder van zorg- en welzijnsproducten in Nederland en werkt landelijk samen met onder andere gemeenten en zorgverzekeraars. Bij Medipoint kan uw cliënt hulpmiddelen kopen, huren en lenen. Zowel Medipoint als HartingBank maken deel uit van Medux. 
Kijk ook in het overzicht met veelgestelde vragen over andere onderwerpen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze online klantenservice.
Aan het laden
Aan het laden