Veelgestelde vragen over ... producten bestellen
Waar vind ik een overzicht van al mijn koop- en/of huurorders bij HartingBank?
Alle orders die u plaatst bij HartingBank, zowel via de online bestelomgeving van Mijn HartingBank als via e-mail, telefonisch of op een andere manier, worden geregistreerd op Mijn HartingBank. U vindt het uitgebreide overzicht met orders bij Mijn orders.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Ik heb met spoed een hulpmiddel nodig. Hoe regel ik dat?
Werkdagen (maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur)
- Den Haag: 088 - 654 08 30
- Deventer: 088 - 102 02 26
- Drachten: 088 - 848 00 08
- Helmond: 088 - 654 08 60
- Purmerend: 088 - 654 08 55
- Utrecht: 088 - 654 08 42
- Den Haag: 088 - 654 08 30 (u wordt automatisch doorgeschakeld)
- Drachten: 088 - 848 00 08 (u wordt automatisch doorgeschakeld)
- Utrecht: 06 - 50 51 41 58
Welke prijzen staan vermeld bij de producten in de bestelomgeving?
Ik wil mijn bestellimiet verhogen. Hoe doe ik dat?
Hoe kan ik een artikelcode opzoeken?
Blijven producten die ik in mijn winkelwagen heb geplaatst bewaard, zodat ik ze later kan bestellen?
Hoe verwijder ik een product dat al in mijn winkelwagen is opgeslagen?
Welke betaalmethodes zijn mogelijk op Mijn HartingBank?
Hoe wijzig ik een locatie of afleveradres?
Als portalgebruiker kunt u de locaties, afdelingen en adressen die vermeld staan bij uw account, orders en serviceaanvragen niet zelf wijzigen. De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan de juiste locaties en afdelingen toevoegen aan uw persoonlijke account. Ontbreekt een locatie of afdeling? Neemt u dan contact op met de administrator.
Alle locaties en adressen staan geregistreerd bij HartingBank. Een locatie laten wijzigen of verwijderen kan de administrator als volgt doorgeven aan HartingBank:
Ga naar de pagina Mijn account.
Klik op het tabblad 'Toegewezen locaties'.
Ga naar de locatie die moet wijzigen of verwijderd moet worden en klik op de link 'Wijzig'.
Het formulier 'Locatiewijzigingsverzoek' verschijnt.
Voor het wijzigen van de locatie vult u hier de nieuwe adresgegevens in. Klik daarna op de button 'Wijzig locatie' om het verzoek te versturen.
Voor het verwijderen van de locatie laat u de adresgegevens staan en klikt u op de button 'Verwijder locatie'.
Uw verzoek wordt daarna online verstuurd naar HartingBank. De wijzigingen voeren wij z.s.m. door, waarna de actuele locatiegegevens vermeld worden in alle accounts van uw organisatie.
Waar kan mijn cliënt hulpmiddelen voor particulier gebruik bestellen?
Medipoint is de grootste aanbieder van zorg- en welzijnsproducten in Nederland en werkt landelijk samen met onder andere gemeenten en zorgverzekeraars. Bij Medipoint kan uw cliënt hulpmiddelen kopen, huren en lenen. Zowel Medipoint als HartingBank maken deel uit van Medux.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze online klantenservice.