Veelgestelde vragen over ... account en accountbeheer
Hoe maak ik een account aan?
Hoeveel gebruikers krijgen toegang tot Mijn HartingBank?
Op Mijn HartingBank bepaalt u als organisatie zelf welke medewerkers zaken mogen regelen op de portal en bestelomgeving. Het aantal gebruikersaccounts dat een organisatie kan aanmaken is onbeperkt. De 'administrator' in uw organisatie kan de gebruikersaccounts aanmaken, activeren, wijzigen en verwijderen via het menu Accountbeheer (alleen zichtbaar voor administrator).
Hoe wijzig ik mijn login gegevens?
Neem voor het wijzigen van uw persoonlijke gegevens of de locaties die aan uw account zijn toegekend contact op met de administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie.
Hoe wijzig ik een locatie of afleveradres?
Als portalgebruiker kunt u de locaties, afdelingen en adressen die vermeld staan bij uw account, orders en serviceaanvragen niet zelf wijzigen. De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan de juiste locaties en afdelingen toevoegen aan uw persoonlijke account. Ontbreekt een locatie of afdeling? Neemt u dan contact op met de administrator.
Alle locaties en adressen staan geregistreerd bij HartingBank. Een locatie laten wijzigen of verwijderen kan de administrator als volgt doorgeven aan HartingBank:
Ga naar de pagina Mijn account.
Klik op het tabblad 'Toegewezen locaties'.
Ga naar de locatie die moet wijzigen of verwijderd moet worden en klik op de link 'Wijzig'.
Het formulier 'Locatiewijzigingsverzoek' verschijnt.
Voor het wijzigen van de locatie vult u hier de nieuwe adresgegevens in. Klik daarna op de button 'Wijzig locatie' om het verzoek te versturen.
Voor het verwijderen van de locatie laat u de adresgegevens staan en klikt u op de button 'Verwijder locatie'.
Uw verzoek wordt daarna online verstuurd naar HartingBank. De wijzigingen voeren wij z.s.m. door, waarna de actuele locatiegegevens vermeld worden in alle accounts van uw organisatie.
Ik gebruik mijn account niet meer. Hoe kan ik deze opzeggen?
Kan ik een snelkoppeling maken naar Mijn HartingBank?
U kunt een snelkoppeling maken op uw mobiele device, kies wat voor u van toepassing is en volg de onderstaande handelingen
iPhone - Safari
Open Safari
Ga naar klantenportaal.harting-bank.nl
Klik op delen (iPhone onderin, iPad bovenin)
Scroll naar onderen en kies "Zet op beginscherm"
Tik op "Voeg toe"
Android - Google Chrome
Open Google Chrome
Ga naar klantenportaal.harting-bank.nl
Tik op de drie puntjes bovenin
Kies voor "Toevoegen aan startscherm"
Geef de snelkoppeling een naam
Tik op toevoegen
Google Chrome
Open "Opdrachten"
Klik op de plus rechts bovenin
- Kies de app Google Chrome onderin bij "Zoek naar apps en taken
- Kies URL's openen in Chrome
- Vul klantenportaal.harting-bank.nl in op de plek van URL
- Pas het icoon (linksboven) en naam (midden bovenaan) aan naar wens
- Tik op het blauwe icoon naast de naam
- Kies "Zet op beginscherm"
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze online klantenservice.