Veelgestelde vragen over: account en accountbeheer

De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan accounts voor de medewerkers aanmaken. Dat kan op de pagina Accountbeheer (alleen zichtbaar voor administrator). Kijk ook in de handleiding voor meer informatie over accounts en accountbeheer.
Klanten van HartingBank kunnen toegang krijgen tot Mijn HartingBank. De accountmanager en de online klantenservice kunnen hierover informeren. Op Mijn HartingBank bepaalt de organisatie zelf welke medewerkers zaken mogen regelen op de portal en in de bestelomgeving. Het aantal gebruikersaccounts dat een organisatie kan aanmaken is onbeperkt. De 'administrator' in uw organisatie kan de gebruikersaccounts aanmaken, activeren, wijzigen en verwijderen via het menu Accountbeheer (alleen zichtbaar voor administrator).
Je kunt alleen zelf je wachtwoord wijzigen. Nadat je bent ingelogd op Mijn HartingBank, vind je op de pagina Mijn account een link om het wijzigen van uw wachtwoord.Klik op de link, dan kom je op de pagina 'Wachtwoord wijzigen'. Hier vul je je huidige wachtwoord in en vervolgens twee keer het nieuwe wachtwoord. Zorg ervoor dat je wachtwoord altijd minimaal 7 tekens lang is.

Voor het wijzigen van je persoonlijke gegevens of de locaties die aan je account zijn gekoppeld, kun je contact opnemen met de administrator van Mijn HartingBank binnen je organisatie of e-mail met onlineklantenservice@harting-bank.nl. 

Als portalgebruiker kun je de locaties, afdelingen en adressen die bij je account, orders en serviceaanvragen staan, niet zelf aanpassen. De administrator van Mijn HartingBank binnen je organisatie kan de juiste locaties toevoegen aan je account. Ontbreekt er een locatie? Neem dan contact op met de administrator of stuur een e-mail naar onlineklantenservice@harting-bank.nl

Alle locaties en adressen staan geregistreerd bij HartingBank. Een locatie laten wijzigen of verwijderen kan worden doorgegeven via een e-mail aan de accountmanager of onlineklantenservice@harting-bank.nl.

Neem hiervoor contact op met de administrator voor Mijn HartingBank in de organisatie of stuur een e-mail naar onlineklantenservice@harting-bank.nl. Deze kan jouw persoonlijke account verwijderen of (tijdelijk) deactiveren.

Je kunt eenvoudig een snelkoppeling maken op je mobiele apparaat. Kies hieronder wat van toepassing is en volg de stappen.

iPhone - Safari

  1. Open Safari.
  2. Ga naar klantenportal.harting-bank.nl.
  3. Klik op 'Delen' (onderin bij iPhone, bovenin bij iPad).
  4. Scroll naar beneden en kies 'Zet op beginscherm'.
  5. Tik op 'Voeg toe'.

Android - Google Chrome

  1. Open Google Chrome.
  2. Ga naar klantenportal.harting-bank.nl.
  3. Tik op de drie puntjes rechts bovenin.
  4. Kies 'Toevoegen aan startscherm'.
  5. Geef de snelkoppeling een naam.
  6. Tik op 'Toevoegen'.

Google Chrome

  1. Open 'Opdrachten'.
  2. Klik op het plusje rechts bovenin.
  3. Kies de app Google Chrome onder 'Zoek naar apps en taken'.
  4. Kies 'URL's openen in Chrome'.
  5. Vul klantenportal.harting-bank.nl in bij het URL-veld.
  6. Pas het icoon (linksboven) en de naam (midden bovenaan) aan naar wens.
  7. Tik op het blauwe icoon naast de naam.
  8. Kies 'Zet op beginscherm'.
Kijk ook in het overzicht met veelgestelde vragen over andere onderwerpen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze online klantenservice.
Aan het laden
Aan het laden