Veelgestelde vragen over ... account en accountbeheer

De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan accounts voor de medewerkers aanmaken. Dat kan op de pagina Accountbeheer (alleen zichtbaar voor administrator). Kijk ook in de handleiding voor meer informatie over accounts en accountbeheer.
Klanten van HartingBank kunnen toegang krijgen tot Mijn Harting-Bank. Uw accountmanager bij HartingBank en onze online klantenservice kunnen u hierover informeren.
Op Mijn HartingBank bepaalt u als organisatie zelf welke medewerkers zaken mogen regelen op de portal en bestelomgeving. Het aantal gebruikersaccounts dat een organisatie kan aanmaken is onbeperkt. De 'administrator' in uw organisatie kan de gebruikersaccounts aanmaken, activeren, wijzigen en verwijderen via het menu Accountbeheer (alleen zichtbaar voor administrator).
U kunt alleen uw wachtwoord zelf wijzigen. Nadat u bent ingelogd op Mijn HartingBank, vindt u op de pagina Mijn account een link voor het wijzigen van uw wachtwoord. Klikt u op de link, dan komt u bij de pagina 'Wachtwoord wijzigen' waarop u uw huidige wachtwoord invult en daaronder twee keer het nieuwe wachtwoord. Een wachtwoord moet altijd uit minimaal 7 tekens bestaan.
Neem voor het wijzigen van uw persoonlijke gegevens of de locaties die aan uw account zijn toegekend contact op met de administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie.

Als portalgebruiker kunt u de locaties, afdelingen en adressen die vermeld staan bij uw account, orders en serviceaanvragen niet zelf wijzigen. De administrator van Mijn HartingBank in uw organisatie kan de juiste locaties en afdelingen toevoegen aan uw persoonlijke account. Ontbreekt een locatie of afdeling? Neemt u dan contact op met de administrator.

Alle locaties en adressen staan geregistreerd bij HartingBank. Een locatie laten wijzigen of verwijderen kan de administrator als volgt doorgeven aan HartingBank:

  • Ga naar de pagina Mijn account.

  • Klik op het tabblad 'Toegewezen locaties'.

  • Ga naar de locatie die moet wijzigen of verwijderd moet worden en klik op de link 'Wijzig'.

  • Het formulier 'Locatiewijzigingsverzoek' verschijnt.

  • Voor het wijzigen van de locatie vult u hier de nieuwe adresgegevens in. Klik daarna op de button 'Wijzig locatie' om het verzoek te versturen.

  • Voor het verwijderen van de locatie laat u de adresgegevens staan en klikt u op de button 'Verwijder locatie'.

Uw verzoek wordt daarna online verstuurd naar HartingBank. De wijzigingen voeren wij z.s.m. door, waarna de actuele locatiegegevens vermeld worden in alle accounts van uw organisatie.

Neemt u hiervoor contact op met de administrator voor Mijn HartingBank in uw organisatie. Deze kan uw persoonlijke account verwijderen of (tijdelijk) deactiveren.

U kunt een snelkoppeling maken op uw mobiele device, kies wat voor u van toepassing is en volg de onderstaande handelingen 

iPhone - Safari

  • Open Safari

  • Ga naar klantenportaal.harting-bank.nl 

  • Klik op delen (iPhone onderin, iPad bovenin) 

  • Scroll naar onderen en kies "Zet op beginscherm" 

  • Tik op "Voeg toe"

Android - Google Chrome

  • Open Google Chrome

  • Ga naar klantenportaal.harting-bank.nl

  • Tik op de drie puntjes bovenin

  • Kies voor "Toevoegen aan startscherm"

  • Geef de snelkoppeling een naam

  • Tik op toevoegen

Google Chrome

  • Open "Opdrachten"

  • Klik op de plus rechts bovenin

  • Kies de app Google Chrome onderin bij "Zoek naar apps en taken
  • Kies URL's openen in Chrome
  • Vul klantenportaal.harting-bank.nl in op de plek van URL
  • Pas het icoon (linksboven) en naam (midden bovenaan) aan naar wens
  • Tik op het blauwe icoon naast de naam
  • Kies "Zet op beginscherm"





Kijk ook in het overzicht met veelgestelde vragen over andere onderwerpen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze online klantenservice.
Aan het laden
Aan het laden